PRIMA PARTE - CUNOAȘTE-ȚI OBIECTIVUL ȘI PUBLICUL
- Ce vrei să obții în urma acestei prezentări?
- Care sunt caracteristicile publicului tău?
- Care sunt nevoile, așteptările și preferințele publicului tău?
|
PARTEA A DOUA - FOLOSEȘTE-ȚI RESURSELE
- Identifică-ți cunoștințele, experiențele, cele mai bune metode și instrumentele native
- Învață ce postură, mimică și gesturi să folosești pentru a crea un efect vizual mai mare asupra publicului tău
- Învață ce ton, intonație, ritm și volum al vocii trebuie să folosești pentru a-ți mări efectul verbal asupra publicului tău
|
PARTEA A TREIA - MODELUL 4-MAT
- Cum să captivezi- DE CE oamenii vor să afle rapid dovada modului în care prezentarea ta le va folosi?
- Cum să captivezi- CARE sunt oamenii interesați de conținutul logic, relevant și simplu al prezentării?
- Cum să captivezi- CUM experimentează publicul și pune în practică exemplele tale?
- Cum să captivezi- DACĂ- oamenii care gândesc out of the box și încearca lucruri noi?
|
PARTEA A PATRA - SCURTE PREZENTĂRI
- Fraze de început interesante
- Abordări prin care poți influența publicul
- Arta de a povesti ilustrativ
- Exemple ușor de recunoscut
- Analogii și metafore atractive
- Subiecte de discuție captivante
- Exerciții motivante
- Fraze de încheiere memorabile
|